Kipas Pulak Rosak

Assalamualaikum..



Selamat pagi semua, tengok picture dekat atas.. Kenal kan..haha.. Tanya soalan bodoh pulak.. Semalam hari yang malang buat aku.. Macam mana pulak kipas boleh rosak.. Tengah syok2 tidur.. Dalam pukul 1 kot.. Tersedar, rasa panas jer.. Tengok2 kipas, hampeh.. Rosak pulak.. Terus tak lena tidur..haha.. Sambung tidur dekat ruang tamu jer la.. Beruntung dekat kaunter ni ada kemudahan untuk baiki2 ni.. Free pulak tu.. Okey semua..selamat beristirehat dekat rumah...

posted from Bloggeroid

{ 16 comments.. read them below or add one }

Shark Kay Shark Kay 07 September, 2013 11:12
dia nk suruh pasang aircond plak tu.
hehehe
siti zahara siti zahara 07 September, 2013 12:28
ciannya..hehehe..klu zara pun mng tak bleh tido tanpa kipas..panas kut..=D
Bin Muhammad Bin Muhammad 08 September, 2013 00:22
Masa untuk bertukar baru...siap sedialah...
Ainim Suju Ainim Suju 08 September, 2013 10:13
dia suruh tukar yang baru tu
baby comel baby comel 08 September, 2013 21:26
agak2 boleh repair ke? dia nk rehat ler tu.. hehe
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 08 September, 2013 23:31
Kalau yang tidur selalu pasang kipas memang masalah lah kalau kipas rosak.
Jie Susanos Jie Susanos 10 September, 2013 12:53
susah nak tdo klu xde kipas..