Keputusan Piala Malaysia (17/9/2013)

Assalamualaikum..



Selamat malam korang semua,Mesti korang layan bola malam ni kan.. Nak bagi semangat pada pasukan masing2.. Tak kira pergi stadium atau layan depan tv jer.. Menang dan kalah tu adab la.. Aku layan bola rumah kawan, maklum la  astro takde..hehe.. Ini antara keputusan perlawanan malam ni.. Kalau ada silap bagitau la..


Terengganu 1-3 Kelantan 
Felda Utd 2-5 JDT 
Johor FA 2-2 Sime Darby 
PKNS 5-0 T-Team
Perak 0-1 Kedah
Selangor 0-1 ATM

Pahang 3-0 N.Sembilan 

{ 8 comments.. read them below or add one }

Ainim Suju Ainim Suju 17 September, 2013 23:54
hehe..tak minat tengok bola.

btw, jemput singgah ke entri ni ya
http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/bloglist-terkini-blog-ainim.html
S.K.A S.K.A 18 September, 2013 01:58
tahniah pada pasukan yg menang =)
TelingaBulat TelingaBulat 18 September, 2013 09:12
goal heheh.thanks for sharing ;)
Vee Vee 18 September, 2013 13:45
harap JDT ladi lebih baik ...
Sheila Salim Sheila Salim 18 September, 2013 14:50
Assalamualaikum jie. sheila taktahu sebab tak tengok. heheh kalau suami sheila dia tengok lah :)
Bin Muhammad Bin Muhammad 18 September, 2013 15:04
Salam,
Salah satu permintaan anda sudah tertunai..sila lihat ye
Kathy Rbain Kathy Rbain 18 September, 2013 18:33
hehehehe...menang jugak JDT..
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 19 September, 2013 21:17
Alhamdulillah, Kedah menghidupkan peluang. Masih menanti perlawanan terakhir.