18 September 2013

Keputusan Piala Malaysia (17/9/2013)

Assalamualaikum..



Selamat malam korang semua,Mesti korang layan bola malam ni kan.. Nak bagi semangat pada pasukan masing2.. Tak kira pergi stadium atau layan depan tv jer.. Menang dan kalah tu adab la.. Aku layan bola rumah kawan, maklum la  astro takde..hehe.. Ini antara keputusan perlawanan malam ni.. Kalau ada silap bagitau la..


Terengganu 1-3 Kelantan 
Felda Utd 2-5 JDT 
Johor FA 2-2 Sime Darby 
PKNS 5-0 T-Team
Perak 0-1 Kedah
Selangor 0-1 ATM

Pahang 3-0 N.Sembilan 

8 comments:

  1. hehe..tak minat tengok bola.

    btw, jemput singgah ke entri ni ya
    http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/09/bloglist-terkini-blog-ainim.html

    BalasPadam
  2. tahniah pada pasukan yg menang =)

    BalasPadam
  3. goal heheh.thanks for sharing ;)

    BalasPadam
  4. harap JDT ladi lebih baik ...

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum jie. sheila taktahu sebab tak tengok. heheh kalau suami sheila dia tengok lah :)

    BalasPadam
  6. Salam,
    Salah satu permintaan anda sudah tertunai..sila lihat ye

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah, Kedah menghidupkan peluang. Masih menanti perlawanan terakhir.

    BalasPadam