Cuba Teka Buah Apa Ni

Assalamualaikum..


Apa khabar kawan2.. Hari ini aku nak kawan2 teka benda ni..hehe.. Sekadar untuk keseronokan jer.. 

Cuba korang tengok gambar kat atas.. Try teka, buah apa ni.. Aku kali pertama tengok.. Mula2 tu pelik gak.. Ada ke buah ni.. Nampak sangat aku tak ambik perkembangan semasa kan..haha.. Siapa dapat teka, dia hebat...

{ 10 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 30 September, 2013 21:38
erk...buah ape nie eak...bukan nie buah ang gatal tu ker/..
zieta zieta 30 September, 2013 21:42
kelapa laut ek? rasanya haritu tgk buah mcm ni kt cameron highland... =)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 30 September, 2013 22:12
Buah apa ya ni. Kalau tak salah, kelapa laut ek?
Ainim Suju Ainim Suju 01 Oktober, 2013 00:53
err..ni buah kelapa laut ke? hehe..pakai hentam je ni
tenku butang tenku butang 01 Oktober, 2013 09:59
err.. buah apa ni yea? teman pun xtau ni..
S.K.A S.K.A 03 Oktober, 2013 00:23
kelapa laut kn?? biasa tgok kt psar malam..cuma xtest minum je lg
Mieya Atiera Mieya Atiera 03 Oktober, 2013 08:21
Tak pernah tengok pon. Ni baru first time tengok. hehehe memang serius tak kenal
baby comel baby comel 05 Oktober, 2013 22:52
tau buah ni tapi tak tau nama dia