30 September 2013

Cuba Teka Buah Apa Ni

Assalamualaikum..


Apa khabar kawan2.. Hari ini aku nak kawan2 teka benda ni..hehe.. Sekadar untuk keseronokan jer.. 

Cuba korang tengok gambar kat atas.. Try teka, buah apa ni.. Aku kali pertama tengok.. Mula2 tu pelik gak.. Ada ke buah ni.. Nampak sangat aku tak ambik perkembangan semasa kan..haha.. Siapa dapat teka, dia hebat...

10 comments:

  1. erk...buah ape nie eak...bukan nie buah ang gatal tu ker/..

    BalasPadam
  2. kelapa laut ek? rasanya haritu tgk buah mcm ni kt cameron highland... =)

    BalasPadam
  3. Buah apa ya ni. Kalau tak salah, kelapa laut ek?

    BalasPadam
  4. err..ni buah kelapa laut ke? hehe..pakai hentam je ni

    BalasPadam
  5. err.. buah apa ni yea? teman pun xtau ni..

    BalasPadam
  6. kelapa laut kn?? biasa tgok kt psar malam..cuma xtest minum je lg

    BalasPadam
  7. Tak pernah tengok pon. Ni baru first time tengok. hehehe memang serius tak kenal

    BalasPadam
  8. tau buah ni tapi tak tau nama dia

    BalasPadam