Bagi Aku Orang itu Hebat

Assalamualaikum..

Pernah tak korang tengok.. Walaupun orang tu selalu jer kena kutuk, perli atau pun kena marah tapi dia tak marah pun.. Boleh lagi tersenyum walau hati terluka.. Aku belum jumpa lagi, yang panas baran banyak la.. Mungkin pembaca blog ini, ada yang sudah jumpa..

Kagum kalau jumpa orang yang mempunyai sifat macam ni..  Susah tu nak sabar kalau ada yang hina kita.. Aku pun rasa tak boleh sabar.. Kata2 dekat bawah ini memberi motivasi dekat aku..

Sumber facebook

Orang yang hebat tidak akan
melenting apabila dicaci..
ia akan terus tersenyum,
bersabar dan mendoakan yang
baik2..

{ 12 comments.. read them below or add one }

Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 11 September, 2013 09:45
Sy da jumpa...dan dia ialah org yg sy syg ketika ni .... alhamdulillah... :-)
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah 11 September, 2013 09:53
x dapat lah nak tahan sabar lama2 huhu
Nao Mei Nao Mei 11 September, 2013 10:40
memang nak cari kesempurnaan itu mungkin tak akan jumpa dik....manusia nie...orang jentik sikit...memang kuat melinting...hihihi....

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 11 September, 2013 10:47
tiba2 terfikir sendiri, hebatkah saya??? heee....
siti zahara siti zahara 11 September, 2013 12:06
kata2 yg membuat hati tersenyum..=)
Kathy Rbain Kathy Rbain 11 September, 2013 20:14
hanya insan berjiwa besar mampu melakukannya..
Vee Vee 11 September, 2013 20:28
masa zmn sekolah saya dulu , ada seorg pelajar lelaki . sentiasa senyum nampakkan baris giginya . kena marah cikgu pun senyum . ustaz suka tul kat dia ...
S.K.A S.K.A 12 September, 2013 06:24
rasanya xkn ada kot..ni mcm sifat Rasulullah..kalau ada dan pernah jmpa..dia mmg beruntung =) sbb bkan sng nk jmpa org mcm ni..
NURSHAKIRA ABDUL HALIM NURSHAKIRA ABDUL HALIM 12 September, 2013 10:30
senyum! tak perlu kata apa2..heheheh
AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 12 September, 2013 16:49
mmg sukar nak pupuk an..hoho! >.< kdg2 sukar nak kawal emosi..