Aku Rasa Pelik

Assalamualaikum..

Kosmo punya

Aduh,ni kes ATM dipecah lak.. Kejadian ni berlaku dekat pengkalan chepa,kelantan.. Sebab tu la aku rasa pelik.. Time aku lalu dekat tempat kejadian tu nape lak jalan ditutup.. Aku ingatkan ada2 kerja nak baiki jalan.. Rupa2 nya kes ATM dipecah.. Tengah2 malam memang sunyi tempat tu.. Perompak apa lagi,ambik kesempatan la..

Kalau nak tau kes tu sila baca sini.. Ini kejadian kedua yang berlaku dekat dengan aku.. Hari tu kes tauke nasi kukus dibunuh dekat paka,terengganu.. Makin rasa tak selamat jer.. Semoga negara kita sentiasa aman..

{ 11 comments.. read them below or add one }

Ainim Suju Ainim Suju 02 September, 2013 01:46
Oh ya..apa kata, bank kosongkan mesin atm bila waktu malam..mesti perompak akan frust sebab sekadar dapat mesin kosong..hehehe
TelingaBulat TelingaBulat 02 September, 2013 09:37
skg negara kite da cm negara barat..jenayah merata2.masya allah
Vee Vee 02 September, 2013 14:18
malaysia nih rasanya dah ada mafia lah ...
S.K.A S.K.A 02 September, 2013 21:37
Malaysia makin bahaya skrg..sbb 2 lah polis ada bt ops cantas =) aik? bro duk paka ke?? restoran 2 10min je dr rumah ambe
Jie Susanos Jie Susanos 03 September, 2013 00:27
aku keje sane bro..dkt gk dgn umh aku..
Sheila Salim Sheila Salim 03 September, 2013 16:44
Assalamualaikum. ngerinya. kesian bank tu, kena rompak...
baby comel baby comel 08 September, 2013 21:37
jenayah ada di mana2. mohon kita semua berhati2 lah,
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 08 September, 2013 23:37
Macam-macam sekarang ni. Takut bila mendengarnya.