02 September 2013

Aku Rasa Pelik

Assalamualaikum..

Kosmo punya

Aduh,ni kes ATM dipecah lak.. Kejadian ni berlaku dekat pengkalan chepa,kelantan.. Sebab tu la aku rasa pelik.. Time aku lalu dekat tempat kejadian tu nape lak jalan ditutup.. Aku ingatkan ada2 kerja nak baiki jalan.. Rupa2 nya kes ATM dipecah.. Tengah2 malam memang sunyi tempat tu.. Perompak apa lagi,ambik kesempatan la..

Kalau nak tau kes tu sila baca sini.. Ini kejadian kedua yang berlaku dekat dengan aku.. Hari tu kes tauke nasi kukus dibunuh dekat paka,terengganu.. Makin rasa tak selamat jer.. Semoga negara kita sentiasa aman..

11 comments:

  1. Oh ya..apa kata, bank kosongkan mesin atm bila waktu malam..mesti perompak akan frust sebab sekadar dapat mesin kosong..hehehe

    BalasPadam
  2. skg negara kite da cm negara barat..jenayah merata2.masya allah

    BalasPadam
  3. malaysia nih rasanya dah ada mafia lah ...

    BalasPadam
  4. Malaysia makin bahaya skrg..sbb 2 lah polis ada bt ops cantas =) aik? bro duk paka ke?? restoran 2 10min je dr rumah ambe

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku keje sane bro..dkt gk dgn umh aku..

      Padam
  5. Assalamualaikum. ngerinya. kesian bank tu, kena rompak...

    BalasPadam
  6. jenayah ada di mana2. mohon kita semua berhati2 lah,

    BalasPadam
  7. Macam-macam sekarang ni. Takut bila mendengarnya.

    BalasPadam