Salam Kemerdekaan Ke 56

Assalamualaikum..

Google Punya

Apa khabar korang hari ni.. Semalam korang sambut merdeka kat mana..  aku sambut dekat kedai sambil makan roti canai..haha.. Kat sini takde bunga api pun.. Tengok dekat TV jer la bunga api.. Tapi sepanjang jalan dipenuhi dengan mat2 motor.. Takpe la kot.. Semoga negara kita sentiasa aman dan sentosa.. Dijauhi dari peperangan.. Amin3...

{ 11 comments.. read them below or add one }

Mia Liana Mia Liana 31 Ogos, 2013 14:29
merdeka! merdeka! hihihihi..... happy merdeka day ya.. jie..
Pena Islam Pena Islam 31 Ogos, 2013 15:28
slmt myambut hri kemerdekaan ke-56..
smoga malaysia trus aman dan sentosa drpd plbgi cubaan. :) dtg dri teratak angguk geleng
S.K.A S.K.A 31 Ogos, 2013 17:12
ha3..rempit la..biasalah event malam merdeka..buka game kaw2 punya =) salam Merdeka
Vee Vee 31 Ogos, 2013 20:54
anak buah pi kejut saya yg sedang nyenyak zzz semata2 nak bagitau dah kol 12 am , ada bunga api kat tv ... aduhaiii
Fizi Zaidi Fizi Zaidi 31 Ogos, 2013 22:45
mudah mudahan macam tu la bro, aman..:) selamat merdeka :)
Qristal Llove Qristal Llove 01 September, 2013 07:46
QL duk rumah je... hanye sambut MERDEKA dalam hati..haha..:P
sharmiza shahar sharmiza shahar 01 September, 2013 10:14
tak sambut merdeka xpe, yg penting hayati kemrdekaan. hihi