31 Ogos 2013

Salam Kemerdekaan Ke 56

Assalamualaikum..

Google Punya

Apa khabar korang hari ni.. Semalam korang sambut merdeka kat mana..  aku sambut dekat kedai sambil makan roti canai..haha.. Kat sini takde bunga api pun.. Tengok dekat TV jer la bunga api.. Tapi sepanjang jalan dipenuhi dengan mat2 motor.. Takpe la kot.. Semoga negara kita sentiasa aman dan sentosa.. Dijauhi dari peperangan.. Amin3...

11 comments:

  1. merdeka! merdeka! hihihihi..... happy merdeka day ya.. jie..

    BalasPadam
  2. slmt myambut hri kemerdekaan ke-56..
    smoga malaysia trus aman dan sentosa drpd plbgi cubaan. :) dtg dri teratak angguk geleng

    BalasPadam
  3. ha3..rempit la..biasalah event malam merdeka..buka game kaw2 punya =) salam Merdeka

    BalasPadam
  4. anak buah pi kejut saya yg sedang nyenyak zzz semata2 nak bagitau dah kol 12 am , ada bunga api kat tv ... aduhaiii

    BalasPadam
  5. mudah mudahan macam tu la bro, aman..:) selamat merdeka :)

    BalasPadam
  6. QL duk rumah je... hanye sambut MERDEKA dalam hati..haha..:P

    BalasPadam
  7. tak sambut merdeka xpe, yg penting hayati kemrdekaan. hihi

    BalasPadam