Rebat RM200 Ditamatkan

Assalamualaikum..


Hai korang, Takdi masa aku duduk sembang2.. Adik aku bagitau rebat Rm200 untuk telefon bimbit telah ditamatkan.. Mulanya aku tak percaya.. Bila balik rumah terus aku buka laman web skmm untuk pastikan betul tak cerita tersebut.. Betul la kata dia.. Rebat ni sudah ditamatkan.. Kenapa la cepat sangat tamat.. Aku ingat takde tarikh lupus.. Aku baru ada plan nak beli smartfone untuk adik..Emm, melepas la macam ni..

Petikan dari lawan web skmm
Terima kasih kepada semua yang telah memberi sokongan kepada inisiatif ini. Ianya telah berjaya mencapai sasaran di mana SKMM telah menerima 1.5 juta permohonan. Oleh yang demikian, pendaftaran untuk rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia ini dengan secara rasminya ditutup. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya. Mereka yang telah mendaftar tetapi masih belum menebus rebat tersebut masih boleh berbuat demikian dalam tempoh 3 bulan dari tarikh mendaftar. Sekian. Harap maklum.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 06 Ogos, 2013 08:47
insya allah akn dtg ada lg la tu
salam lebaran buat jie sekeluarga
Kathy Rbain Kathy Rbain 06 Ogos, 2013 21:31
la..xsempat la nampkanya adik akak nak beli hp baru guna rebate...
Jie Susanos Jie Susanos 09 Ogos, 2013 11:44
salam aidilfitri utk kak jgak..
Mia Liana Mia Liana 11 Ogos, 2013 10:02
ooo sekejapnya dah ditamatkan...