05 Ogos 2013

Rebat RM200 Ditamatkan

Assalamualaikum..


Hai korang, Takdi masa aku duduk sembang2.. Adik aku bagitau rebat Rm200 untuk telefon bimbit telah ditamatkan.. Mulanya aku tak percaya.. Bila balik rumah terus aku buka laman web skmm untuk pastikan betul tak cerita tersebut.. Betul la kata dia.. Rebat ni sudah ditamatkan.. Kenapa la cepat sangat tamat.. Aku ingat takde tarikh lupus.. Aku baru ada plan nak beli smartfone untuk adik..Emm, melepas la macam ni..

Petikan dari lawan web skmm
Terima kasih kepada semua yang telah memberi sokongan kepada inisiatif ini. Ianya telah berjaya mencapai sasaran di mana SKMM telah menerima 1.5 juta permohonan. Oleh yang demikian, pendaftaran untuk rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia ini dengan secara rasminya ditutup. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya. Mereka yang telah mendaftar tetapi masih belum menebus rebat tersebut masih boleh berbuat demikian dalam tempoh 3 bulan dari tarikh mendaftar. Sekian. Harap maklum.

8 comments:

  1. insya allah akn dtg ada lg la tu
    salam lebaran buat jie sekeluarga

    BalasPadam
  2. la..xsempat la nampkanya adik akak nak beli hp baru guna rebate...

    BalasPadam
  3. ooo sekejapnya dah ditamatkan...

    BalasPadam