Pantai Kemasik Terengganu

Assalamualaikum..

Apa khabar pembaca semua.. Sudah lama aku tak pergi pantai.. Teringin jer nak pergi.. Pantai kemasik ni takde la jauh dengan rumah aku..Petang takdi,aku ajak member pergi pantai.. Saja2 lepak, tenangkan fikiran sambil2 minum.. Tak nak bebel panjang2.. Jom layan picture kat bawah..







Picture air kelapa kena masukkan.. Baru lengkap pergi pantai kalau boleh minum air ni..hehe...

{ 9 comments.. read them below or add one }

Nao Mei Nao Mei 18 Ogos, 2013 22:56
wah cantiknya view kat situ,,.,hihi...
nanti jangan lupa bawa cik akak ke situ ya..:)
Nadya Dyana Nadya Dyana 18 Ogos, 2013 23:19
bestnye pegi pantai.. lama Nad x pegi huhu >.<
Fizi Zaidi Fizi Zaidi 18 Ogos, 2013 23:25
lama x dtg pantai kemasik..teringat dulu2 berkelah kat bawah teduhan pokok pic no.3...:)
Ainim Suju Ainim Suju 18 Ogos, 2013 23:29
wow..kenapa tak mandi sekali? best tu
mujahidah maisarah mujahidah maisarah 19 Ogos, 2013 01:14
kat terengganu bnyk pantai kan...dah la cantik2 sumenye
Aku Penghibur Aku Penghibur 19 Ogos, 2013 02:19
wahh bersantai di pantai memang the best :) aduhhh air kepala lagi mmg ummm
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 19 Ogos, 2013 06:29
Bersih pantai ni. Mesti menjadi tumpuan orang ramai kan.
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat 19 Ogos, 2013 14:11
tak pernah singgah just lalu jer kalau balik kampung...
Kathy Rbain Kathy Rbain 19 Ogos, 2013 14:33
cantiknyer..Maha Besar Allah menciptakan semua ini...