KLIK-KLIK SYAWAL BY CIK AKAK COMEL

Assalamualaikum..

Hai korang, join segmen hari ni..segmen ni dari blogger cik akak.. Banyak hadiah menanti korang seperti majalah ujang, mastika dan banyak lagi la.. Syarat2 pun senang jer.. Tak sangka cik akak dah bercuti.. Selamat bercuti dan selamat hari raya.. Jom join ramai2..


Syarat-syarat penyertaan...
Follow blog cik akak - wajib
Letakkan banner comel cik akak tu dalam kotak entri korang...Gubahan entri yang indah dan menarik membuatkan anda berpeluang menjadi pemenang. Tak nak buat pun tak pe..cik akak tak kisah...hihi
Wajib klik  SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI, SINI & SINI. Pastikan loading hingga habis...Peringatan..sebelum anda klik iklan cik akak tu...tolong clearkan bahagian historynya dulu.
Letak tajuk "KLIK-KLIK SYAWAL BY CIK AKAK COMEL" - wajib
Tinggalkan link penyertaan di kotak komen.

Hanya terbuka kepada blogger MALAYSIA sahaja.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Nadya Dyana Nadya Dyana 02 Ogos, 2013 22:58
good luck :)
Nad pun join ^^
Kathy Rbain Kathy Rbain 02 Ogos, 2013 23:23
all the best jie..cik akak pun dah mesej kathy tadi..hehehehe...jom ambik e-kad raya jie kat blog kathy...
Ainim Suju Ainim Suju 03 Ogos, 2013 01:00
Saya pun join juga..selamat bersegmen
Nabeel Fikree Nabeel Fikree 03 Ogos, 2013 06:53
Wah rajinnya bersegmen! Apa2 pun goodluck ye bro~ hehe.
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 03 Ogos, 2013 12:19
Selamat bersegmen dan semoga berjaya.
Nao Mei Nao Mei 18 Ogos, 2013 12:21
lihat adakah anda bakal menjadi kekasih cik akak...
semak di sini....

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/08/senarai-blogger-meletop-bakal-menjadi.html

nantikan keputusan malam esok....

sila semak anda tersenarai menjadi bakal kekasih cik akak...