15 Ogos 2013

Kes Bunuh Lagi

Assalamualaikum..

Kosmo Punya

Keratan akhbar kosmo hari ni.. Banyaknya berlaku kes bunuh sekarang ini.. Aku rasa baru jer terjadi kes lelaki mati kena bom dekat tumpat,Kelantan.. Kejadian ni pulak berlaku dekat Paka,Terengganu.. Aku terkejut sebab kejadian ini berlaku dekat sangat dengan tempat tinggal aku.. Kalau nak baca sila cari akhbar kosmo ye..

Rasa tak selamat lak nak keluar sekarang ni.. Senangnya berlaku kes2 jenayah sekarang ni terutama kes bunuh.. Macam diorang ni tak takut jer buat jenayah.. Senjata api pun macam mudah jer nak dapat.. Dulu takde pun kes2 macam ni.. 

Harap2 pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya..Emm, takziah pada keluarga si mangsa.. Risau kalau berlaku kes2 macam ni dekat keluarga kita...

8 comments:

  1. kesian.. Al Fatihah :( yg membunuh tu mudahan insaf dan menyerah diri. or else terima balasan di akhirat kelak.

    BalasPadam
  2. dunia akhir zaman..pembunuhan da mcm bunuh semut...

    BalasPadam
  3. takut skrg nie dgn kes mcm nih huhu

    BalasPadam
  4. Insyaallah...jika kita yakin dan sentiasa berbuat baik, Allah akan lindungi kita.

    BalasPadam
  5. takziah pada family mangsa..al fatihah buat mangsa...tembak menembak semakin berleluasa sekarang ni...

    BalasPadam
  6. Mudahnya mereka mencabut nyawa manusia. Tidakkah mereka menyedari akan perbuatan mereka itu telah menyekutu Allah.

    BalasPadam
  7. sekarang ni kita dah tak selamat..ada2 je dengar pembunuhan..hmmm

    BalasPadam
  8. byk jugak kes mcm ni berlaku... enth r.. apa motif pembunuh tu agaknya..hurm

    BalasPadam