Kes Bunuh Lagi

Assalamualaikum..

Kosmo Punya

Keratan akhbar kosmo hari ni.. Banyaknya berlaku kes bunuh sekarang ini.. Aku rasa baru jer terjadi kes lelaki mati kena bom dekat tumpat,Kelantan.. Kejadian ni pulak berlaku dekat Paka,Terengganu.. Aku terkejut sebab kejadian ini berlaku dekat sangat dengan tempat tinggal aku.. Kalau nak baca sila cari akhbar kosmo ye..

Rasa tak selamat lak nak keluar sekarang ni.. Senangnya berlaku kes2 jenayah sekarang ni terutama kes bunuh.. Macam diorang ni tak takut jer buat jenayah.. Senjata api pun macam mudah jer nak dapat.. Dulu takde pun kes2 macam ni.. 

Harap2 pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya..Emm, takziah pada keluarga si mangsa.. Risau kalau berlaku kes2 macam ni dekat keluarga kita...

{ 8 comments.. read them below or add one }

Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah 15 Ogos, 2013 09:52
kesian.. Al Fatihah :( yg membunuh tu mudahan insaf dan menyerah diri. or else terima balasan di akhirat kelak.
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 15 Ogos, 2013 10:50
dunia akhir zaman..pembunuhan da mcm bunuh semut...
Nadya Dyana Nadya Dyana 15 Ogos, 2013 11:17
takut skrg nie dgn kes mcm nih huhu
Bin Muhammad Bin Muhammad 15 Ogos, 2013 13:29
Insyaallah...jika kita yakin dan sentiasa berbuat baik, Allah akan lindungi kita.
Kathy Rbain Kathy Rbain 15 Ogos, 2013 13:33
takziah pada family mangsa..al fatihah buat mangsa...tembak menembak semakin berleluasa sekarang ni...
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 16 Ogos, 2013 15:29
Mudahnya mereka mencabut nyawa manusia. Tidakkah mereka menyedari akan perbuatan mereka itu telah menyekutu Allah.
siti ZAHARA siti ZAHARA 18 Ogos, 2013 09:53
sekarang ni kita dah tak selamat..ada2 je dengar pembunuhan..hmmm
AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 30 Ogos, 2013 16:59
byk jugak kes mcm ni berlaku... enth r.. apa motif pembunuh tu agaknya..hurm