Cara Rezeki Tak Putus-Putus

Assalamualaikum..

Salam jumaat semua.. Tertarik dengan kata2 di bawah..Bertapa besarnya ganjaran yang Allah bagi bila kita sentiasa berdoa pada Ibu Bapa.. Lebih2 lagi ni, peringatan untuk aku.. Dulu2 selalu jer lawan cakap diorang..haha..




Tidak akan terputus
 rezeki seseorang itu selagi
mana dia tidak meninggalkan doa kepada
 kedua ibu bapanya dalam
 kehidupan sehariannya...

{ 12 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 23 Ogos, 2013 10:44
doakan kesejahteraan mereka selepas selesai setiap solat..
Shark Kay Shark Kay 23 Ogos, 2013 11:02
take note..
thanx for sharing bro..
kne ingt sokmo nie.
Kathy Rbain Kathy Rbain 23 Ogos, 2013 12:50
perkongsian yg baik...
uwaaa..rindu kat mak ayah akak...
cik yaya cik yaya 23 Ogos, 2013 15:56
betul tu..jika kita sentiasa mendoakan ibubapa kita, sentiasa mengingati mereka, Allah takkan lupa pada kita ^_^
sentiasalah sedekahkan Al-Fatihah buat kedua ibu bapa samaada mereka masih hidup atau pun sudah tiada
lucd007 lucd007 23 Ogos, 2013 16:02
Betul tu sentiasalah berdoa untuk kedua ibu bapa kiter :) ingatlah betapa susahnya diorang menjaga kita:)
Invisible Me Invisible Me 24 Ogos, 2013 09:02
Betul tu. Sentiasa doakan ibu bapa. Sedekahkan al-Fatihah setiap hari buat mereka sama ada masih hidup atau mati :)
♥ Mrs. Secretary ♥ ♥ Mrs. Secretary ♥ 24 Ogos, 2013 10:12
Setuju sgt2.. sentiasa doakan ibubapa kta..baru hidup kta berkat.. ;)
siti ZAHARA siti ZAHARA 28 Ogos, 2013 11:56
betul tu..dan berkat juga doa ibubapakn..=)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 01 September, 2013 19:26
Alhamdulillah, Amin. Terima kasih atas perkongsian dan peringatan ini.