23 Ogos 2013

Cara Rezeki Tak Putus-Putus

Assalamualaikum..

Salam jumaat semua.. Tertarik dengan kata2 di bawah..Bertapa besarnya ganjaran yang Allah bagi bila kita sentiasa berdoa pada Ibu Bapa.. Lebih2 lagi ni, peringatan untuk aku.. Dulu2 selalu jer lawan cakap diorang..haha..




Tidak akan terputus
 rezeki seseorang itu selagi
mana dia tidak meninggalkan doa kepada
 kedua ibu bapanya dalam
 kehidupan sehariannya...

12 comments:

  1. doakan kesejahteraan mereka selepas selesai setiap solat..

    BalasPadam
  2. take note..
    thanx for sharing bro..
    kne ingt sokmo nie.

    BalasPadam
  3. perkongsian yg baik...
    uwaaa..rindu kat mak ayah akak...

    BalasPadam
  4. betul tu..jika kita sentiasa mendoakan ibubapa kita, sentiasa mengingati mereka, Allah takkan lupa pada kita ^_^
    sentiasalah sedekahkan Al-Fatihah buat kedua ibu bapa samaada mereka masih hidup atau pun sudah tiada

    BalasPadam
  5. Betul tu sentiasalah berdoa untuk kedua ibu bapa kiter :) ingatlah betapa susahnya diorang menjaga kita:)

    BalasPadam
  6. Betul tu. Sentiasa doakan ibu bapa. Sedekahkan al-Fatihah setiap hari buat mereka sama ada masih hidup atau mati :)

    BalasPadam
  7. Setuju sgt2.. sentiasa doakan ibubapa kta..baru hidup kta berkat.. ;)

    BalasPadam
  8. betul tu..dan berkat juga doa ibubapakn..=)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah, Amin. Terima kasih atas perkongsian dan peringatan ini.

    BalasPadam