Biskut Raya


Salam ramadan buat pembaca blog ini..sehari dua ni rasa dunia maya makin sunyi lak.. Mungkin ramai yang balik kampung.. Sedang berseronok dengan family masing2.. Seronok shopping pakaian raya..hehe.. Tapi hari ni nak cerita tentang biskut raya.. Seronok semalam buat biskut raya.. Tapi tak banyak la.. Nama biskut tu aku lupa.. Sebab bukan aku yang buat tapi akak aku.. Aku bahagian tengok jer..hehe

posted from Bloggeroid

{ 9 comments.. read them below or add one }

Mieya Atiera Mieya Atiera 06 Ogos, 2013 14:50
Nampak macam biskut dahlia. Btw, biasalah menjelang nak raya ni.
Adhie Sunan Saifuddin Adhie Sunan Saifuddin 06 Ogos, 2013 15:07
seronoknya buat biskut raya... saya tiap2 tahun beli nak membuatnya tu memang tak dapatlah...hehehe
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 06 Ogos, 2013 17:50
akak panggil biskut dahlia.. suka makan kuih ni.. sedap.. :D
Kathy Rbain Kathy Rbain 06 Ogos, 2013 21:30
hhehehehehe..ada 2je jie..inagtkan jie yang buat..
Aku Penghibur Aku Penghibur 07 Ogos, 2013 01:15
wahh bestnya buat kuih sendiri :)
Bin Muhammad Bin Muhammad 07 Ogos, 2013 07:11
Assalamualaikum....
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 07 Ogos, 2013 10:46
Ya, dah semakin sunyi. Bahagian makan pula siapa?
Mia Liana Mia Liana 11 Ogos, 2013 10:01
wahhh... ingatkan jie yang buat...