29 Julai 2013

Teringat Kereta Mainan Ini

Assalamualaikum..


Hai korang,wahh sudah masuk hari ke 20 kita berpuasa.. Moga2 kita diberi kekuatan untuk meneruskan amalannya..

Semalam baru aku keluar shopping2 sikit pakaian raya n cari lauk2 untuk berbuka nanti.. Tengah2 cari pakaian dekat satu sepermaket tu (dekat kota bharu je).. Nape la ramai orang dekat satu kedai ni.. Rupanya ada litar lumba kereta mainan.. 

Google punya

Ramai jugak kanak2 tengah main.. Seronok je tengok doirang main.. Kereta jenis picture dekat atas.. Teringat zaman aku kanak2.. Minat giler dengan kereta dan animenya.. Fuhh, rindu nak main balk ni..hehe...

19 comments:

  1. jarang dah tengok budak2 nie main permainan macam nie...semua dah pandai main game online

    BalasPadam
  2. dulu sapa bw kete ni g skolah kn rampas ;-)

    BalasPadam
  3. dulu masa kecik tak pernah merasa main kereta ni

    BalasPadam
  4. kalau rindu beli la buat perhiasan je..selalu kan orang letak dalam kereta..huhu

    BalasPadam
  5. kadang-kadang kenangan lalu menjelma secara tiba-tiba...salam Ramadan buat jie susanos..

    BalasPadam
  6. QL pun suke sgt krete nie.. atas QL dua orang abang jadi memang mainan mase QL kecik2 kebanyakan nye mainan lelaki.. sambung2 kereta nie.. mainan pistol n gari tu... haha.. kenangan lama...

    BalasPadam
  7. Maaf tompang lalu
    ------------------
    Saya ingin menjemput anda utk menyertai : Contest Blogger Jejaka Jambu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaALLAH bro..tq singgah sini..

      Padam
  8. OH..kereta ni? Tau2..sebab zaman saya budak sekolah dulu pun ada kawan2 yg dok kumpul keta ni

    BalasPadam
  9. byk ke diorang kumpul ainim..

    BalasPadam