Teringat Kereta Mainan Ini

Assalamualaikum..

Hai korang,wahh sudah masuk hari ke 20 kita berpuasa.. Moga2 kita diberi kekuatan untuk meneruskan amalannya..

Semalam baru aku keluar shopping2 sikit pakaian raya n cari lauk2 untuk berbuka nanti.. Tengah2 cari pakaian dekat satu sepermaket tu (dekat kota bharu je).. Nape la ramai orang dekat satu kedai ni.. Rupanya ada litar lumba kereta mainan.. 

Google punya

Ramai jugak kanak2 tengah main.. Seronok je tengok doirang main.. Kereta jenis picture dekat atas.. Teringat zaman aku kanak2.. Minat giler dengan kereta dan animenya.. Fuhh, rindu nak main balk ni..hehe...

{ 19 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 29 Julai, 2013 14:10
jarang dah tengok budak2 nie main permainan macam nie...semua dah pandai main game online
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 29 Julai, 2013 14:10
dulu sapa bw kete ni g skolah kn rampas ;-)
Adhie Sunan Saifuddin Adhie Sunan Saifuddin 29 Julai, 2013 14:48
dulu masa kecik tak pernah merasa main kereta ni
cik yaya cik yaya 29 Julai, 2013 15:25
kalau rindu beli la buat perhiasan je..selalu kan orang letak dalam kereta..huhu
anajingga anajingga 29 Julai, 2013 16:47
kadang-kadang kenangan lalu menjelma secara tiba-tiba...salam Ramadan buat jie susanos..
Qristallove Souti Qristallove Souti 29 Julai, 2013 17:59
QL pun suke sgt krete nie.. atas QL dua orang abang jadi memang mainan mase QL kecik2 kebanyakan nye mainan lelaki.. sambung2 kereta nie.. mainan pistol n gari tu... haha.. kenangan lama...
Nan Lime Nan Lime 29 Julai, 2013 20:19
Maaf tompang lalu
------------------
Saya ingin menjemput anda utk menyertai : Contest Blogger Jejaka Jambu.
Ainim Suju Ainim Suju 29 Julai, 2013 23:23
OH..kereta ni? Tau2..sebab zaman saya budak sekolah dulu pun ada kawan2 yg dok kumpul keta ni
Jie Susanos Jie Susanos 01 Ogos, 2013 23:08
emm toi tu..perubahan zaman..
Jie Susanos Jie Susanos 01 Ogos, 2013 23:15
xprnah lak bwak kat skolah..
Jie Susanos Jie Susanos 02 Ogos, 2013 23:04
em..cntk letak dlm keta..
Jie Susanos Jie Susanos 02 Ogos, 2013 23:13
InsyaALLAH bro..tq singgah sini..
Jie Susanos Jie Susanos 02 Ogos, 2013 23:18
byk ke diorang kumpul ainim..