17 Julai 2013

Rabu | Antara Mak dengan Awek

Assalamualaikum..


Wordless Wednesday - Setiap hari rabu gambar akan dipost tanpa ditulis apa-apa.. Terpulang pada pengujung untuk memahami sesuatu gambar tersebut...

22 comments:

  1. teruk lah kalo dapat pakwe camtu huhu

    BalasPadam
  2. Itulah kan. Kalau dengar balik lagu senario tu, tak ingat pula nama lagu tu, ada nilainya.

    BalasPadam
  3. bila dengan ibu, kita tak sudi nak bantu walhal dia lah yang bersush pyh dari dulu menjaga kita tapi bila dgn awek yang baru sehari dua kenal, dah mcm2 diberinya..realiti sekarang..

    BalasPadam
  4. Realitinya lelaki mmg camtu kan3.... (jan mare hehe :p)

    BalasPadam
  5. isk-isk memang tak betol kalau cam nie...hihi

    BalasPadam
  6. haish semoga benda nih tak jadi dkt adik2 lelaki coklat :/

    BalasPadam
  7. ada entry terima kasih dari saya.. jom..

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/jom-blogwalking.html

    BalasPadam
  8. =) kalau dgn mama dia pun x reti nak bersikap caring dll mcm mana la dia nak syg n caring dgn mama kita kan..hahahahXD

    BalasPadam
  9. hmm...sayangi ibu kita selagi dia ada...

    BalasPadam