Rabu | Antara Mak dengan Awek

Assalamualaikum..


Wordless Wednesday - Setiap hari rabu gambar akan dipost tanpa ditulis apa-apa.. Terpulang pada pengujung untuk memahami sesuatu gambar tersebut...

{ 22 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown 17 Julai, 2013 11:59
teruk lah kalo dapat pakwe camtu huhu
Unknown Unknown 17 Julai, 2013 14:01
kte dtg follow sini. :D
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 17 Julai, 2013 16:47
Itulah kan. Kalau dengar balik lagu senario tu, tak ingat pula nama lagu tu, ada nilainya.
Adilah Asari Adilah Asari 17 Julai, 2013 17:00
bila dengan ibu, kita tak sudi nak bantu walhal dia lah yang bersush pyh dari dulu menjaga kita tapi bila dgn awek yang baru sehari dua kenal, dah mcm2 diberinya..realiti sekarang..
precious cla precious cla 17 Julai, 2013 20:09
Realitinya lelaki mmg camtu kan3.... (jan mare hehe :p)
naomei naomei 17 Julai, 2013 22:45
isk-isk memang tak betol kalau cam nie...hihi
coklat susu coklat susu 17 Julai, 2013 23:43
haish semoga benda nih tak jadi dkt adik2 lelaki coklat :/
Unknown Unknown 18 Julai, 2013 09:55
ada entry terima kasih dari saya.. jom..

http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/jom-blogwalking.html
Lieza Nordin Lieza Nordin 18 Julai, 2013 21:21
=) kalau dgn mama dia pun x reti nak bersikap caring dll mcm mana la dia nak syg n caring dgn mama kita kan..hahahahXD
Tanpa NamaTanpa Nama 19 Julai, 2013 14:53
hmm...sayangi ibu kita selagi dia ada...
jie susanos jie susanos 20 Julai, 2013 14:33
em..terasa sangat bila xde