Niat Puasa jangan Lupa

Assalamualaikum..

Wah, pejam celik pejam celik..tutu.. dah nak masuk bulan ramadan.. Cepatnya masa berlalu.. Dalam 2 hari lagi ni kita nak puasa.. Moga2 ramadan kali ni membawa sejuta keberkatan pada aku dan korang semua.. 

Xsabar nak tunggu puasa ni..haha.. Harap2 tahun ni cukup macam tahun2 lepas.. Xbest puasa seorang2 jer..Emm, nak share dengan korang niat puasa.. Niat untuk esok hari dan sebulan.. Moga2 boleh membantu kita semua..


Sumber picture.: kokotiam


{ 7 comments.. read them below or add one }

Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 08 Julai, 2013 21:09
Selamat menyambut Ramadan.

Ingat-mengingati, bagus.
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah 08 Julai, 2013 21:17
halo fae singgah sini :) brunei pun start puasa hari rabu ne.
Bin Muhammad Bin Muhammad 08 Julai, 2013 21:24
Selamat menyambut ramadhan...semoga menjadi tranformasi dalam ibadat agar berterusan di bulan2 berikutnya.
Nao Mei Nao Mei 08 Julai, 2013 22:23
ok malam esok start berpuasa dah..salam ramadhan ye dik
AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 09 Julai, 2013 11:51
HEK3.. mmg xbest pose sorang2...ngee~ xpela... p berbuka kat masjid reramai.. bestt~makan dalam dulang...:) salam ramadhan~ :)
Kathy Rbain Kathy Rbain 09 Julai, 2013 14:34
salam ramadhan buat jie...