08 Julai 2013

Niat Puasa jangan Lupa

Assalamualaikum..

Wah, pejam celik pejam celik..tutu.. dah nak masuk bulan ramadan.. Cepatnya masa berlalu.. Dalam 2 hari lagi ni kita nak puasa.. Moga2 ramadan kali ni membawa sejuta keberkatan pada aku dan korang semua.. 

Xsabar nak tunggu puasa ni..haha.. Harap2 tahun ni cukup macam tahun2 lepas.. Xbest puasa seorang2 jer..Emm, nak share dengan korang niat puasa.. Niat untuk esok hari dan sebulan.. Moga2 boleh membantu kita semua..


Sumber picture.: kokotiam


7 comments:

  1. Selamat menyambut Ramadan.

    Ingat-mengingati, bagus.

    BalasPadam
  2. halo fae singgah sini :) brunei pun start puasa hari rabu ne.

    BalasPadam
  3. Selamat menyambut ramadhan...semoga menjadi tranformasi dalam ibadat agar berterusan di bulan2 berikutnya.

    BalasPadam
  4. ok malam esok start berpuasa dah..salam ramadhan ye dik

    BalasPadam
  5. HEK3.. mmg xbest pose sorang2...ngee~ xpela... p berbuka kat masjid reramai.. bestt~makan dalam dulang...:) salam ramadhan~ :)

    BalasPadam