Jaudah Berbuka Hari Ini

Assalamualaikum..


Hai korang, salam ramadan n selamat nuzul al quran untuk semua umat islam.. Bestnya dapat balik kampung dan berbuka dengan family.. Ni jaudah aku berbuka takdi.. Walaupun biasa jer tapi seronok dapat berkumpul n berbuka bersama family ni.. Meriah jer rasa.. Ni takde la aku makan sorang2 lagi..Emm, lupa nak bagi tau.. 3 hari dah aku balik kampung.. 

Walaupun cuti 5 hari jer tapi okey la.. Boleh la aku rehat2 kat kampung.. Korang pulak berbuka dengan apa hari ni.. 

{ 16 comments.. read them below or add one }

Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 26 Julai, 2013 23:06
Wah best nyer dgn mkn2 dgn family..
Kathy Rbain Kathy Rbain 26 Julai, 2013 23:12
kathy buat nasi ayam je jie...
cik yaya cik yaya 27 Julai, 2013 00:50
banyaknya lauk jie makan..
yaya makan simple je..
masak nasi n lauk 2 jenis..
tapi yaya makan bubur..huhu..prefer bubur dr nasi :)
Bin Muhammad Bin Muhammad 28 Julai, 2013 01:09
Banyak tu...mesti best dan meriah berbuka bersama keluarga. Saya pun kat kampung juga ni. :)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 28 Julai, 2013 19:19
Amboi, sedapnya siap ada ulam lagi.
Jie Susanos Jie Susanos 28 Julai, 2013 23:01
byk ke tu..xprnah berbuka mkn bubur..
Jie Susanos Jie Susanos 29 Julai, 2013 00:05
xde la meriah mane..oo ade kat kg gak ea bm..
Ainim Suju Ainim Suju 29 Julai, 2013 23:24
wah..lama tu cuti..saya tunggu raya je la cuti
siti ZAHARA siti ZAHARA 31 Julai, 2013 15:54
Wah!! ada ulam..sedap cicah dgn air asam..=D