Header Ads

Jaudah Berbuka Hari Ini

Assalamualaikum..


Hai korang, salam ramadan n selamat nuzul al quran untuk semua umat islam.. Bestnya dapat balik kampung dan berbuka dengan family.. Ni jaudah aku berbuka takdi.. Walaupun biasa jer tapi seronok dapat berkumpul n berbuka bersama family ni.. Meriah jer rasa.. Ni takde la aku makan sorang2 lagi..Emm, lupa nak bagi tau.. 3 hari dah aku balik kampung.. 

Walaupun cuti 5 hari jer tapi okey la.. Boleh la aku rehat2 kat kampung.. Korang pulak berbuka dengan apa hari ni.. 

16 ulasan:

  1. Wah best nyer dgn mkn2 dgn family..

    BalasPadam
  2. kathy buat nasi ayam je jie...

    BalasPadam
  3. banyaknya lauk jie makan..
    yaya makan simple je..
    masak nasi n lauk 2 jenis..
    tapi yaya makan bubur..huhu..prefer bubur dr nasi :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. byk ke tu..xprnah berbuka mkn bubur..

      Padam
  4. Banyak tu...mesti best dan meriah berbuka bersama keluarga. Saya pun kat kampung juga ni. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. xde la meriah mane..oo ade kat kg gak ea bm..

      Padam
  5. Amboi, sedapnya siap ada ulam lagi.

    BalasPadam
  6. wah..lama tu cuti..saya tunggu raya je la cuti

    BalasPadam
  7. Wah!! ada ulam..sedap cicah dgn air asam..=D

    BalasPadam