Dapat Doodle

Assalamualaikum..

Hai korang, selamat bercuti bagi yang boleh cuti hari ni.. Bagi yang kerja lak faham2 jer la..haha..

Cantik x doodle aku dapat..hehe.. Ini pertama kali aku dapat.. Selama ni tengok jer blogger lain dapat n tengok diorang happy.. Doodle ni aku dapat sebab jadi pengomen tegar blog ini..Terima kasih blogger kak kathy.. Cantik doodle akak buatkan n xsangka boleh dapat.. Jom singgah blog beliau..


Doodle semperna(betul x ejaan tu) bulan ramadan yang akan menjelma beberapa hari lagi.. Selamat menjalani ibadah puasa bagi kekawan n umat islam..




{ 13 comments.. read them below or add one }

Kathy Rbain Kathy Rbain 06 Julai, 2013 12:21
terima kasih banyak2 pada jie sudi singgah blog akak yang tak seberapa tu...hadaiah ni tak dapat tandingi kebaikan hati juri2 blog akak...terharu...
cik yaya cik yaya 06 Julai, 2013 12:42
thaniah jie :)
pandai kak kathy buat kan
Nao Mei Nao Mei 06 Julai, 2013 13:26
wah memang hijau semua...hahaha.....:)
tahniah dik .....
Bin Muhammad Bin Muhammad 06 Julai, 2013 15:02
Wah...tahniah! Comel doodle tu.
Qristallove Souti Qristallove Souti 06 Julai, 2013 19:04
Semperna ? Sempena tu.... hehe.. salam ramadhan :)
AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 09 Julai, 2013 11:53
sempena tiada r..hehhe..nsb baik xjadi semporna.. keh3... comel2 doodle tu.. :D tahniah ^^