06 Julai 2013

Dapat Doodle

Assalamualaikum..

Hai korang, selamat bercuti bagi yang boleh cuti hari ni.. Bagi yang kerja lak faham2 jer la..haha..

Cantik x doodle aku dapat..hehe.. Ini pertama kali aku dapat.. Selama ni tengok jer blogger lain dapat n tengok diorang happy.. Doodle ni aku dapat sebab jadi pengomen tegar blog ini..Terima kasih blogger kak kathy.. Cantik doodle akak buatkan n xsangka boleh dapat.. Jom singgah blog beliau..


Doodle semperna(betul x ejaan tu) bulan ramadan yang akan menjelma beberapa hari lagi.. Selamat menjalani ibadah puasa bagi kekawan n umat islam..




13 comments:

  1. terima kasih banyak2 pada jie sudi singgah blog akak yang tak seberapa tu...hadaiah ni tak dapat tandingi kebaikan hati juri2 blog akak...terharu...

    BalasPadam
  2. thaniah jie :)
    pandai kak kathy buat kan

    BalasPadam
  3. wah memang hijau semua...hahaha.....:)
    tahniah dik .....

    BalasPadam
  4. Wah...tahniah! Comel doodle tu.

    BalasPadam
  5. Semperna ? Sempena tu.... hehe.. salam ramadhan :)

    BalasPadam
  6. sempena tiada r..hehhe..nsb baik xjadi semporna.. keh3... comel2 doodle tu.. :D tahniah ^^

    BalasPadam