Dahaga Air Kelapa

Assalamualaikum..



Hai korang, sudah masuk hari ke 13 kita puasa..Nak dekat setengah bulan dah.. Fuhh, hari ni tak tau la dahaga betul.. Nak kata tak bangun sahur sepinggan nasi n air 2 gelas aku habiskan.. Rasa nak minum air kelapa jer.. Mungkin banyak kerja hari ni kot..haha..

Balik jer kerja takde.. Terus pergi bazar ramadan.. Cari air kelapa.. Taknak yang dah campur gula.. Nasib baik ada.. Best woo minum air kelapa time berbuka ni..Nikmat rasa..haha.. Orang pun tak ramai lagi dekat bazar ramadan.. Boleh la aku jalan2 sikit.. Emm, korang berbuka dengan apa ea ?


{ 15 comments.. read them below or add one }

Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 22 Julai, 2013 18:35
Sedapkan kalau yang ori. Dan selain air kelapa, saya suka minum air tebu.
Nao Mei Nao Mei 22 Julai, 2013 19:48
cik akak pon memang lebih suka air kelapa yang ori dari yang kena tambah gula...:)
coklat susu coklat susu 22 Julai, 2013 21:01
nasib bc entry ni lps brbuka -___-'' hehe kat umah ada pokok kelapa meh la amek ada bnyk..haha >.<
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah 22 Julai, 2013 22:28
fae belum lagi minum air kelapa ever since puasa ne. asyik2 cendol, dragon fruit juice, air kausar. hehe.
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 23 Julai, 2013 08:55
suka gak air kelapa..haritu minum coconut shake..
tenku butang tenku butang 23 Julai, 2013 13:35
hai.. salam kenal,
follower no.227
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog
Kathy Rbain Kathy Rbain 23 Julai, 2013 13:45
sedapnyer air kelapa tu jie...
Mizz Aiza Mizz Aiza 23 Julai, 2013 13:59
sedapnya air kelapa.. kalau berbuka dengan ABC pun sedap juga..
Jie Susanos Jie Susanos 23 Julai, 2013 14:33
haha..stakat ni xminum g air tebu..
Jie Susanos Jie Susanos 23 Julai, 2013 15:02
wah..best tu...minum time shur..
Ainim Suju Ainim Suju 25 Julai, 2013 22:52
saya selalu minum air kosong je sbb itu air yg paling nikmat utk tekak saya..hihihi