22 Julai 2013

Dahaga Air Kelapa

Assalamualaikum..



Hai korang, sudah masuk hari ke 13 kita puasa..Nak dekat setengah bulan dah.. Fuhh, hari ni tak tau la dahaga betul.. Nak kata tak bangun sahur sepinggan nasi n air 2 gelas aku habiskan.. Rasa nak minum air kelapa jer.. Mungkin banyak kerja hari ni kot..haha..

Balik jer kerja takde.. Terus pergi bazar ramadan.. Cari air kelapa.. Taknak yang dah campur gula.. Nasib baik ada.. Best woo minum air kelapa time berbuka ni..Nikmat rasa..haha.. Orang pun tak ramai lagi dekat bazar ramadan.. Boleh la aku jalan2 sikit.. Emm, korang berbuka dengan apa ea ?


15 comments:

  1. Sedapkan kalau yang ori. Dan selain air kelapa, saya suka minum air tebu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..stakat ni xminum g air tebu..

      Padam
  2. cik akak pon memang lebih suka air kelapa yang ori dari yang kena tambah gula...:)

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. wah..best tu...minum time shur..

      Padam
  4. nasib bc entry ni lps brbuka -___-'' hehe kat umah ada pokok kelapa meh la amek ada bnyk..haha >.<

    BalasPadam
  5. fae belum lagi minum air kelapa ever since puasa ne. asyik2 cendol, dragon fruit juice, air kausar. hehe.

    BalasPadam
  6. suka gak air kelapa..haritu minum coconut shake..

    BalasPadam
  7. hai.. salam kenal,
    follower no.227
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    BalasPadam
  8. sedapnyer air kelapa tu jie...

    BalasPadam
  9. sedapnya air kelapa.. kalau berbuka dengan ABC pun sedap juga..

    BalasPadam
  10. saya selalu minum air kosong je sbb itu air yg paling nikmat utk tekak saya..hihihi

    BalasPadam