24 Jun 2013

Tukar Dan Tambah Bloglist

Assalamualaikum..


Hai korang, bloglist aku dah bertukar.. Aku dah tambah dan gabung jadi tiga.. Nanti loading xde la lama sangat.. Blog diorang ni memang aku selalu baca dan sentiasa berupdate.. Tanam azam nak jadi macam diorang gak..hehe..

Terima kasih kat Uzu sbb bagi tutorial yang awesome.. Cuma aku xtau nak buat supaya jadi caler hijau macam widget aku yang lain.. Ada x siapa2 yang tahu.. Minta tolong leh..hehe...

6 comments:

  1. xtau sgt sal benda alah tu..heheh.. smga bjya jadi cm sprt y diinginkan ^^

    BalasPadam
  2. edit kat kod tu je jie....senang je tu..

    BalasPadam
  3. Terima kasih sudi masukkan blog Mieya ke dalam bloglist. #terharu

    BalasPadam