Tukar Dan Tambah Bloglist

Assalamualaikum..


Hai korang, bloglist aku dah bertukar.. Aku dah tambah dan gabung jadi tiga.. Nanti loading xde la lama sangat.. Blog diorang ni memang aku selalu baca dan sentiasa berupdate.. Tanam azam nak jadi macam diorang gak..hehe..

Terima kasih kat Uzu sbb bagi tutorial yang awesome.. Cuma aku xtau nak buat supaya jadi caler hijau macam widget aku yang lain.. Ada x siapa2 yang tahu.. Minta tolong leh..hehe...

6 comments.. read them below or add one

AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 24 Jun, 2013 13:36
xtau sgt sal benda alah tu..heheh.. smga bjya jadi cm sprt y diinginkan ^^
Kathy Rbain Kathy Rbain 24 Jun, 2013 22:42
edit kat kod tu je jie....senang je tu..
Mieya Atiera Mieya Atiera 29 Jun, 2013 22:28
Terima kasih sudi masukkan blog Mieya ke dalam bloglist. #terharu