25 Jun 2013

3 Movie Nak Tengok

Assalamualaikum..

Hai korang, Syok nya kalau hari ni boleh keluar jalan2 n tengok wayang.. Sebut tentang wayang ni.. Aku teringin betul nak tengok 3 movie ni.. Mesti ramai yang dah tengok sebab dah lama main dekat panggung.. 



First movie superman.. Dah lama tunggu.. Aku minat orang terbang2 n gaduh2 ni.. Hari tu member dah ajak tapi aku nak balik kampung lak.. Terlepas la.. 



Movie ni memang best la.. Best giler kalau boleh tengok diorang lumba kereta.. Teringat cerita yang sebelum ni.. Power ea..


Cerita ni ramai yang bagitau best.. Aku kalau certa seram kurang sikit tapi ramai yang kata lawak giler.. Cerita lawak ni memang best la layan.. Mesti dah ramai yang tengok kan.. Harap2 aku pun boleh layan gak...


4 comments: