22 November 2012

Lama Tak Jongging

Assalaimualaikum ..




Google punye

Fuh, perut makin lame makin ke depan... Badan pun rasa cepat letih dan skit jer kalau buat kerja berat skit... Ke aku dah makin tua ae..Senaman pun lama dah tak buat... Emm, tak boleh jadi ni .. hahaha... Takde la, Aku gurau jer dengan korang semua...

Hahahah.. Sebenar nya aku bangun awal hari ni... Dah bangun awal ni, baik aku g jongging... Lama dah tak jongging, badan pun habis sakit-sakit tapi seronok... Rase ringan je badan... Jom korang, esok kite g jongging lagi..hehehe



1 comments:

  1. tahu xpe...sama la...tu yg bila nk bersukan balik...stamina xde lgsg #sigh

    BalasPadam